

Kategorie
Cena
-
od
do
Kontenerek biurowy - niezastąpiony pomocnik
Kontenerki biurowe są niesamowicie pomocnymi elementami wyposażenia biura, które pomagają w zapanowaniu nad chaosem i brakiem miejsca. Ze względu na swoje niewielkie gabaryty oraz mobilność są funkcjonalnym rozwiązaniem, które może stanowić miejsce do przechowywania zarówno na akcesoria biurowe oraz dokumenty.
Dzięki możliwości dowolnej kombinacji kolorystycznej możesz wybrać model, który najbardziej wpisuje się w Twoje wnętrze. Oferowane modele kontenerków biurowych wyposażone są w zamek centralny, który pozwala na bezpieczne przechowywanie dokumentów. Stanowi on solidne zabezpieczenie przed dostaniem się zawartości w niepowołane ręce.
Wysoka jakość
Kontenerki biurowe zostały wykonane z wytrzymałej płyty melaminowej o grubości 18 milimetrów. Każdy model wyposażony jest w kółka z hamulcem, dzięki którym przemieścisz go w dowolne miejsce. Dzięki takiej przenośnej skrytce zachowasz porządek na blacie roboczym, a wszystkie niezbędne akcesoria będziesz mieć pod ręką. W modelach, które posiadają cztery szuflady, górna została wyposażona w piórnik tworzywowy, który ułatwia zachowanie porządku w przyborach.
Uniwersalne rozwiązanie do różnych pomieszczeń
To, jak wyglądać będzie kontenerek biurowy zależy tylko od Ciebie. Istnieje możliwość personalizacji i wyboru koloru zarówno wieńca, frontu, jak i korpusu. Możesz postawić na standardowe kolory takie jak antracyt czy biel lub zdecydować się na wykończenie w kolorze drewna takiego jak buk, dąb czy orzech nizinny.
W ofercie posiadamy również szafy aktowe.